
بی تــــــــو ترک برداشته ام و به هر بهانه ای ، دلم می شکند ، گاهی گم می شوم پشت پنجره ها و سکوتم را بغض می کنم تا نشنوند صدای شکستنم را . . . ...
ادامه مطلب
توراشبیه به خودت دوست دارم... شبیه همان آرامشی که آرام آرام آرام ناآرامم کرد......
ادامه مطلب